Job 9 van 30


Report this listing

Solliciteren



Office manager


Functie

Voor onze klant dat opgericht is in 1958 en is in binnen- en buitenland specialist in energieoplossingen zoeken wij een gedreven office manager .

Als office manager zal je instaan voor volgende taken:

  • Receptie en telefonisch onthaal, hotelovernachtingen boeken voor techniekers
  • Administratieve service: werkbonnen, servicefacturatie
  • Onderhoudsadministratie: onderhoudscontracten opmaken en ingeven in het systeem, maandelijkse planningslijsten opmaken, bijwerken door manuele correcties, beheer van de mailbox
  • Klantencommunicatie: telefonisch en via mail, ook in complexere dossiers
  • Offertebeheer: opmaken herstellingsoffertes n.a.v. een uitgevoerd onderhoud, opmaak van standaardteksten in sjablonen in het systeem, opmaak offertes voor onderhoud, sjablonen updaten, prijzen jaarlijks aanpassen
  • Opmaken van onderhoudsbonnen
  • Service app beheren, helpdesk techniekers bij het versturen van hun bonnen

    Facturatie: facturen opmaken op platform van de klant, proforma's opmaken en PO nummers bekomen

  • Toegangen regelen voor de techniekers via platformen
  • Dranken aankopen en de automaat bijvullen, communicatie met Coca Cola

Jouw profiel

Wat is jouw profiel als office manager?

  • Een hart voor office management
  • Dosis inzicht in onze bedrijfsprocessen (aankoop, verkoop, service)
  • Kennis van facturatie- en boekhoudsoftware
  • Communicatief sterk, Nederlandstalig met goede kennis Frans en Engels
  • Stressbestendig, prioriteiten kunnen stellen
  • Ervaring met het MS Office (Word, Powerpoint, Excel, Outlook)
  • Een dienst of een organisatie leiden

Aanbod

Wat bieden wij voor de functie van office manager?

  • Komt terecht in een veelzijdig team
  • Ruimte voor persoonlijke groei
  • Marktconforme verloning

Ben jij klaar voor deze uitdaging als office manager ? Solliciteer dan nu en maak deel uit van ons fantastisch team!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht